Efekty pozycjonowania strony internetowej mogą się znacznie różnić w zależności od wielu czynników, ale zazwyczaj pierwsze wyniki można zauważyć już po kilku tygodniach ...
Blog
Wszystko o Consent Mode v2 – kontrola Google do wykorzystania danych w celach reklamowych
Consent Mode v2 jest ramą zaprojektowaną do dostosowywania działania usług Google'a w zależności od statusu zgody użytkowników. Ma na celu pomóc witrynom internetowym re ...
Ostrzeżenie przed fałszywymi mailami i wiadomościami na Messengerze
W ostatnim czasie zauważyliśmy wzrost liczby zgłoszeń dotyczących otrzymywania podejrzanych e-maili i wiadomości na Messengerze, które na pierwszy rzut oka wydają się po ...
Spam, spam, spam – niewłaściwe rozsyłanie niechcianych wiadomości reklamowych jest nie tylko irytujące, ale także niezgodne z prawem
Zapewne większość z nas doświadczyła frustracji związaną z otrzymywaniem niechcianego spamu każdego dnia. Wysyłanie spamu jest nie tylko uciążliwe, ale także narusza nas ...
Ostrzeżenie przed fałszywymi e-mailami podszywającymi się pod wsparcie Facebooka
W ostatnim czasie nastąpił znaczący wzrost liczby fałszywych e-maili wysyłanych przez oszustów, którzy podszywają się pod dział wsparcia Facebooka. Te niebezpieczne prób ...
Wyprzedzając konkurencję: Sukces Twojej firmy przez efektywne pozycjonowanie
Narzędzie sukcesu: Zrozumienie pozycjonowania Pozycjonowanie firmy na rynku jest jednym z kluczowych czynników decydujących o sukcesie. Chodzi o to, aby Twój brand by ...
Osiągnęliśmy status Google Partnera
Z radością ogłaszamy, że zostaliśmy oficjalnym Partnerem Google. Jest to moment szczególny dla naszego zespołu i znaczący kamień milowy w naszej cyfrowej podróży. ...
Dlaczego pod SEO robimy podstrony na usługi?
Pod SEO (Search Engine Optimization) każda usługa musi być opisana oddzielnie z kilku powodów, które mają kluczowe znaczenie dla skuteczności strategii marketingowej w w ...
Z jakimi wyzwaniami mierzą się osoby, które prowadzą firmowe social media
Prowadzenie mediów społecznościowych dla firm wiąże się z wieloma wyzwaniami i problemami. Oto niektóre z najbardziej typowych: Zmienna Algorytmika: Platformy społecz ...
Skuteczne strategie SEO w promocji swojego biznesu
W dzisiejszym konkurencyjnym świecie biznesu, pozycjonowanie stron internetowych (SEO) jest kluczowym elementem skutecznej promocji. SEO odgrywa istotną rolę w poprawie ...
10 Kluczowych Zasad Pozycjonowania: Jak Podbić Wyniki Wyszukiwania
Pozycjonowanie, czyli optymalizacja dla wyszukiwarek (SEO), jest kluczowym elementem strategii marketingu internetowego, pomagającym zwiększyć widoczność strony internet ...
You Tube – jak bezpiecznie dodać nowego użytkownika do Twojego kanału
Aby dodać nowego użytkownika do kanału na platformie YouTube, musisz nadać mu uprawnienia jako współpracownik (collaborator) lub administrator. Współpracownicy mają ogran ...
Pozycjonowanie firmy, usług i produktu na lokalnym rynku
Prawie 80% użytkowników korzystających z wyszukiwania lokalnego na urządzeniach mobilnych kupuje produkt w trakcie pierwszego kontaktu z firmą. To ogromny potencjał dla ...
Co to jest SEM i czym się różni od SEO?
Proste pytanie czy Google ADSY czy Pozycjonowanie!? - to najłatwiejsza odpowiedz na powyższe pytanie! Jednak wniknijmy w szczegóły: SEM (Search Engine Marketi ...
Podstawy optymalizacji SEO dla WordPress
Optymalizacja SEO dla WordPress jest niezbędna, jeśli chcesz, aby Twoja strona internetowa była widoczna w wynikach wyszukiwania. WordPress jest jednym z najpopularniejs ...
Wywiad z Chat GPT
Kim jesteś? Jestem ChatGPT, duży model językowy szkolony przez OpenAI. Mogę pomóc w udzielaniu odpowiedzi na różne pytania i rozwiewaniu wątpliwości, na przykład ...
Lokalni przewodnicy Google – czy wiesz za co naliczają się punkty?
Czasy w jakich aktualnie żyjemy mają bardzo wiele zalet, szczególnie jeśli chodzi o internet oraz powszechni dostęp do masy informacji. Dotyczą one wszystkich dziedzin n ...
Kiedy biznes potrzebuje ruchu organicznego
Nasz nowy wpis dla Pulsu Biznesu na temat ruchu organicznego w wyszukiwarkach internetowych. Dobrze wykonane i przeprowadzone pozycjonowanie zwiększa ruch - za czym i ...
Mamy przyjemność być prelegentem na SOCIAL MEDIA BEST PRACTICES
Żyjemy w czasach nieustannej zmiany, przez co wczorajsze trendy, dzisiaj stają się standardem działania, a jutro zostaną zastąpione kolejnymi nowościami. Zmieniają się n ...
Pozycjonowanie sklepów internetowych – kompletny poradnik dla każdego, kto chce samodzielnie pozycjonować swój sklep
Wymaga sporej wiedzy, ciągłych analiz działań konkurencji oraz czasu. Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces długi i mozolny. Jednak przeprowadzony poprawnie spr ...
Pozycjonowanie standardowe, lokalne, szerokie, pod urządzenia mobilne — Czym są różne typy pozycjonowania?
Pozycjonowanie stron internetowych przez wiele osób uważane jest za najskuteczniejszą taktykę digital marketingu. W rzeczywistości owszem, pozycjonowanie pozwala znaleźć ...
W SEO liczy się dobra usługa i na tym się skupiamy!
Postaw na jakość w treściach SEO Zapotrzebowanie na tworzenie nowych treści rośnie z biegiem czasu. Szczególnie w ostatnich latach zaobserwowano znaczny wzrost rozwij ...
Audyt SEO strony – sprawdź dziś i wyznacz cel na jutro 🚀
Dziś pomyśl o jutrze! Czas zmienia Twoją pozycję strony na korzyść lub odwrotnie. Audyt SEO stron internetowych to bardzo pożyteczna usługa, z której jednak nie decyd ...
Jak pisać teksty SEO – sprytne wskazówki pisania tekstów, które pozycjonują jak szalone
Zasady pisania tekstów pod Google ciągle się zmieniają. W morzu informacji na temat tekstów SEO i pozycjonowania łatwo się pogubić. Dziś więc zbierzemy wszystkie wskazów ...
Co to jest SEO?
SEO, czyli Search Engine Optimization, są to wszystkie działania, które skupiają się na poprawie widoczności witryny w wyszukiwarce Google. Jest niezwykle istotne pod wz ...